San Diego

Den 26e april kom mina föräldrar hit, och efter 9 långa månader fick jag äntligen träffa dom!!
Det var jätteroligt att se dom , dessutom hade dom ju med sig svensk mat haha.

Första helgen de var här visade jag dem runt i Flagstaff och vi åkte ner till Sedona en liten stund för att äta lunch.

Jag och pappa!

Sen åkte mina föräldrar Las Vegas i veckan när jag var i skolan, men på tordag eftermiddag kom dom och hämtade mig, för då bar det av mot San Diego!

Det tar ca 8 timmar från Flagstaff till San Diego, så på vägen stannade vi en natt i en liten "stad" som heter Gila Bend

Det här var vårt festliga hotell, och förutom det så fanns det ett McDonalds, ett Burger King och en gata...

Och påvägen till San Diego var vi väldigt nära gränsen till Mexico, så alla bilar blev stoppade av the border control. Eftersom jag itne hade med mig mitt pass var detta lite skrämmande, men det löste sig!
Till slut kom vi i alla fall fram till San Diego och här lite random bilder från alla dagar!

Mamma och pappa!




Kommentarer
Postat av: paula

Kom hem nu......kram

2012-05-25 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0