Saker som hänt sedan jag bloggade ordentligt!

Har ju int bloggat på jättelänge, och lovade ju att skriva ett inlägg om prom, men först ville jag bara berätta om några jag saker som jag gjorde innan dess!
Jag och Hailey åkte till Sedona med hennes pappa över spring break. Sedona är en liten stad typ 45 minuter från Flagstaff och det är en av de vackraste platserna jag har sett.

Sedona är kändt för sina red rocks, så himla fint! Det här är utsikten från en kyrka som ligger mitt i ett berg.


Några dagar senare åkte jag, Katie och min värdpappa till Sedona ( igen!) och gick på en 13.6 km hike!

Jag och Katie!


Efter några veckor av höjdhoppande och track and field så började min benhinneinflammation komma tillbaka värre en någonsin, och the trainer i skolan kom fram till att jag antagligen hade stress frakturer. Så det blev vila, is och cykelträning och i och med det tog min track karriär slut. Lite tråkigt, men jag var ju aldrig någon stjärna, så jag antar att det är okej.


En helg åkte jag, Tennyson, Hailey och Cheyenne på en liten dags roadtrip till Prescott för att kolla på en fotbolls turnering som Cheyennes fotbollslag var med i- hon hade skadat foten så vi kollade bara. Älskar att mina vänner har bil, en av de bästa grejerna som finns är att åka i en bil med fönstrena öppna och sjunga med till sin favoritmusik. Jättebra dag var det och vi kom alla mycket närmare varandra!


På påskdagen åkte värdfamiljen och jag till ett hotell och hade jättegod påskbrunch! Sjukt fint ställe och sjuuuuukt god mat. Behövde inte äta på resten av dagen haha.

Och en annan helg åkte jag och mina vänner ner till the Creek i Sedona för att bada! Hade en jättebra dag, och trots att det inte gick att fånga det på några bilder alls så var det jättefint där.

Hailey <3


Och sen kom ju mina föräldrar, men det får jag göra ett eget inlägg om!

Kommentarer
Postat av: Paula

synd det där med ont i benen - stressfraktur låter jäkligt ont....

2012-05-26 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0