The blood drop!

Nästa vecka har vi en blood drive i skolan, vilket innebär att folk kan donera blod i skolan. Student Council är ansvariga för detta, så i veckan hjälpte jag och Hailey till med sign ups på lunchen. Och jag fick klä på mig den här festliga kostymen:


Hahaha alltså det ser ju inte så jobbigt ut, men det var hemskt! Jättevarmt, skorna var för stora, jag kunde inte se någonting alls och Vince kastade en massa saker på mig....Men snygg var jag!

Till Erika som undrade vad den svenska resturangen hette: den heter Beavers Choice och detta är hemsidan http://www.beaverchoice.com/ !

    Ambassaden

    Tandläkare

    Klippning

    Spruta

    Ica-banken


Kommentarer
Postat av: paula

ja, vad säger man, piffigt, piffigt.... vad bra att ni ordnar blodgivning...

2012-03-26 @ 10:55:27
Postat av: annakarin

hahahah, gud så festlig.

2012-03-29 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0