Dag 4

Fjärde dagen på Hawaii åkte vi till the North Shore, där vi skulle göra en grej som de kallade " the shark adventure". Vi fick åka ut med en båt några kilometer från stranden, och sen fick vi simma i en bur när hajar simmade omkring oss. Eftersom jag älskar ( samtidigt som jag är livrädd för dom) hajar så var det verkligen ascoolt. Dock så var dom här hajarna tydligen jätteofarliga, så det var ju inte så jättespännande.... Men det var roligt ändå!
Efter det så hängde vi bara på stranden, men jag och mina vänner blev uttråkade rätt fort eftersom vädret inte var så bra, så vi gick in till den lilla staden och kollade runt i lite affärer och köpete shaved ice!

Robin ( från Sverige), Jag och Gina innan vi skulle ner i buren!!

Så här såg det ut!

Jag köpte ett armband till Hailey!

Earn och hennes Shaved Ice!

Efter det åkte vi för att kolla på en annan strand på the North Shore där vågorna var enorma! Och efter det åkte vi upp på ett litet berg och kollade på solnedgången. Det var fullt seriöst det vackraste jag någonsin sett, jag började nästan gråta.......

Gina, Nora, Luca och jag på den andra stranden.
Solnedgången <3

Sen åkte vi till en resturang som hette Pizza Bobs där jag, Earn, Praew, Gina, Nora och BreAnne åt enoooorma mängder mat. Bästa måltiden helt klart!

nom nom nom.

Och det var den dagen!

Kommentarer
Postat av: paula

puss och kram....

2012-03-11 @ 12:50:01
Postat av: paula

Hur blev det dag 5 sedan? Kramar, p

2012-03-14 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0