In our thoughts and prayers

Usch, de senaste dagarna har inte varit roliga alls. I onsdags försökte en junior på min skola ta livet av sig genom att skjuta sig i huvudet. Igår levde han fortfarande men var på lifesupport ( vet inte vad det heter svenska), men idag gick han bort. Kände honom inte personligen, men hade träffat honom några gånger. Hans flickvän var med i Cross Country laget och är i min engelska klass, så han kom alltid till Cross Country tävlingarna med ett stort leenede och hejade på oss. Hela skolan är i chock och man märker verkligen att saker inte är som det ska. Hittade en av mina bästa vänner gråtandes utanför ett klassrum idag. Man kanske inte kan tro att det skulle påverka mig, men det påverkar verkligen alla när något sånt här händer. Det har varit ett par tunga dagar för alla i skolan, speciellt nu när graduation och sommaren är precis runt hörnet. Rest In Peace Tristen, no one will ever forget your smile.

Kommentarer
Postat av: paula

Anna - vad sorgligt, vad fint du skriver om den unge mannen. Kramar, p

2012-06-01 @ 12:07:27
Postat av: paula

Anna - när är sista dagen i plugget då???



Kram!

2012-06-05 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0