dreams

Det bästa med Hawaii var alla fantastiska människor. Jag trodde att jag skulle hitta 2 kanske 3 som jag skulle bli vänenr med, men icke sa nicke. Jag träffade sååå många fantastsiska människor från hela världen. Och detta komemr ju låte övertöntigt, men jag tycker att det är så himla häftigt att trots att vi är från så olika ställen så är vi så lika, vi kommer så bra överrens, och i och med att vi alla är utbytesstudenter så går vi igenom precis samma saker.

Så nu vill jag bara åka runt i världen och hälsa på alla mina vänner. Speciellt Gina i Köln och Luca i Venedig! Jag och Nora har faktiskt planerat att hälsa på båda två, men jag vet ju inte riktigt vad mina föräldrar säger om det. Annars så får jag väl göra det nästa år. Och så vill jag åka till Thailand för att hälsa på Praew och Earn.








Och ja, allt det här kommer ju vara svårt. Vet inte riktigt hur jag ska ha råd med det hela, men det går ju att lösa. För om det är något jag lärt mig det här året är att ingenting är omöjligt. INGENTING.





Kommentarer
Postat av: paula

kul att läsa - jättekul.... Kram, paula

2012-02-10 @ 23:12:00
Postat av: mamma

Jag sponsrar Thailand om.jag får följa med puss

2012-02-11 @ 09:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0