snart!!


Okej Hawaii var det bästa jag varit med om. Har haft så otroligt roligt och det var så fantastiskt vackert. Började nästan gråta när vi var tvugna att åka hem. Och jag LOVAR att blogga om det-om inte för er så för mig själv, för jag vill kunna läsa om det här när jag sitter hemma i kalla sverige om ett år.

Men just nu har jag så fruktansvärt många läxor jag måste göra, eftersom jag missat en hel vecka. Plus att i dag var det den första dagen av Track säsongen som alltid inleds med Hell-week. Första träningen var ungefär vad man skulle kunna förvänta sig, fast 10 gånger värre.

Så jag återkommer när läxhögen är lite mindre och musklerna inte är lika ömma!

Kommentarer
Postat av: Din far

Ja tack! Återkom gärna med ett blogg inlägg.



Du skulle också kunna svara på emailet som jag skickat till dig. Det vore trevligt.

2012-02-07 @ 11:10:31
Postat av: Norrköping calling

Hm kul att du har haft kul.....så klar!/paula

2012-02-07 @ 18:05:48
Postat av: Oscar Hållbus

ME GUSTA!

2012-02-08 @ 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0