död

Hej hej, tänkte bara berätta hur död jag är!
Har fortfarande massa läxor som jag måste komma ifatt med, och Track är ju fruktansvärt. Det känns jättebra att träna ordentligt igen, men saaaatan va jobbigt det är! Har sån fruktansvärd träningsvärk att det inte ens är roligt. Och igår knasade mitt knä, så nu måste jag tejpa och hålla på... Ovärt!
Idag sa dessutom the Head Coach att det skulle vara en lätt träning.  Så vi gjorde först vår uppvärmning som alltid tar minst 50 min och gör en helt slutkörd. Lite skillnad mot Cross Countrys 10 minuter uppvärmning.
Sen körde vi 8 x 100meter sprints. Så det hela var ju inte så jättejobbigt, tills han som coachar Distance ( som jag har fått för mig att jag ska springa...) säger " Distance runners, you're not done!". Då var vi tvugna att göra 30 min Core och sen springa i 30 min. Jättekul....
Så ja. Nu är jag rätt död. Tack och hej leverpastej liksom.

Kommentarer
Postat av: paula

tack och hej för att du bloggar igen...

2012-02-09 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0