Saturdaay

Hade världens bästa lördag! Gick upp överdrivet tidigt för att kolla på Cross Contry meetet. Det var jätteroligt att kolla på, alla var jätteduktiga! Blev megataggad för att tävla själv, men samtidigt livrädd. Det var kul att lära känna laget lite bättre också, det är många människor, så det tar ett tag.
Efter det åkte jag hem och skypede lite, och fick tyvärr faktiskt hemlängtan för första gången efter att jag pratat med min mamma. Men sen gick jag och tröstshoppade lite, så då blev allt bättre.

På kvällen var jag på the County Fair, vilket är lite av en blandning mellan en marknad och karneval, men Lindsey, en tjej från min engelska klass. Hade jätteroligt, det var kul att lära känna Lindsey lite bättre. Hon tvingade mig att äta en Corn Dog, vilket inte riktigt var det godaste jag ätit, men det var kul att testa. Hon har även lovat att ta med mig på en massa saker, bland annat till Taco Bell ( hon blev jätteupprörd för att jag aldrig hade varit där), så det känns jättebra! Vann dessutom en sköldpadda ( LOL)

Var av någon anledning så himla glad när jag kom hem på kvällen, så det var verkligen en toppen lördag!

Resten av långhelgen( var ledig måndag också) har jag inte gjort något särskilt. Pluggat för lite, sprungit, sett på film och sovit ut. Typ sådanna saker man behöver.

Jag och en av tjejerna i Cross Country laget hade lyckats matcha ordentligt. Bra jobbat, med tanke på att vi var de enda utan uniformer.


The fair!

Dålig bild på Lindsey


Corn Dog.......


Kommentarer
Postat av: Paula

Hallo Anna - kan vi skypa någon dag???



Kramar!

2011-09-07 @ 11:50:36
Postat av: paula

PS; levande sköldpadda???!!!!

2011-09-07 @ 15:17:52
Postat av: Du har visst varit på Taco Bell!!

Men det kommer du tydligen inte ihåg. Det var i White Plains. Men året kommer jag inte ihåg.



Har du varit på Arbys och ätit Roast Beef Sanwich än?

2011-09-07 @ 17:03:41
Postat av: Licious

Skämtar du med mig?!?! Corn Dogs är det godaste evaaah

2011-09-07 @ 17:27:41
Postat av: suuss

asså är det en korv? eller är det nått sorts majssubstitut format som en korv? jag är ytterst konfunderad över detta amerikanska påfund.

2011-09-07 @ 19:14:06
Postat av: Lollo

SKÖLDPADDA???? oh tell me moooore



åh saknar dig förresten. puss

2011-09-07 @ 21:26:26
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Tessan

hahah det ser nästan ut som i OC :P fick du ingen kyss i parishjulet? ;) heheh, dendär korven ser inte god ut!

Hoppas du hare bäst!

2011-10-04 @ 10:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0