PASTA-PARTY <3

Har så mycket att berätta men ändå inget att säga. Känner så himla mycket på en gång. Det här måste vara det töntigaste jag någonsin sagt men att vara här är som att konstant åka en väldigt snabb bergodalbana. Otroligt förvirrande. Men jag har det jättebra. Kan ju dra en riktig klyscha " I'm living the dream" Så slut på töntigheterna.

I onsdags gjorde jag fula chokladbollar. Saker stämde inte riktigt, men det gick hem hos värdfamiljen. Dessutom smakade det Sverige.

Imorgon är det säsongens första Cross Country meet. Eftersom det är ett hemma meet var hela laget uppklädda i skolan ( även jag, trots att jag inte ska springa), för sånt gör man här. Var också på "pasta-party", en grej som man har kvällen innan varje meet. Det hela går ut på att äta en massa pasta, mycket smarrigt. Kände mig jättedum först, satt tyst i ett hörn och ville bara hem, men sen började jag prata med några och det blev till slut väldigt trevligt. Ska, trots att jag inte ska springa, till meetet imorgon för att hjälpa till och se hur det hela går till. I onsdags fick jag förresten min uniform + väska, tänkte lägga upp lite bilder på det imorgon.

Efter pasta-grejen med Cross Countryn så hängde jag med min family minus Katie men plus Uncle Jay. Jims bror Jay är här över helgen och han är helt fantastisk! Vi gick runt i downtown lite, och OMG: Jag har hittat Flagstaffs motsvarighet till Urban Outfitters. Fantastiskt. Mitt mål med den här helgen är (förutom att räkna ungefär 50sidor matte, skriva en college essay och en uppsats till Theatre Arts samt springa minst 2 gånger) att spendera massa pengar där. Nu kanske jag kan få slippa att köra min standard: Jeans, t-shirt och riktigt nasty ballerina skor.

Imorgon ska jag dessutom på the County Fair med en tjej i min engelska klass och i helgen kanske jag ska hänga med Hailey, tjejen från min yearbook. Jag hoppas att ni är stolta över mig Sverige, börjar faktiskt få lite vänner.

Insåg idag att jag älskar den här staden. Men jag saknar vattnet. Det närmaste jag har kommit till vatten är en ankdamm.


Kommentarer
Postat av: Licious

Beeeebis får vänner<3333 + Badar i ankdammen! Roblmao (bed)



2011-09-03 @ 11:21:28
Postat av: Sven Svensson

Fattar inte. Men, det är klart, jag har ju ganska små händer. - Du påstår att livet i Flagstaff är "living the dream" och att livet där är som en berg och dalbana? Men du gillar ju inte berg och dalbanor? Är det en mardröm?



Yuaaak - de negerbollarna såg verkligen inte goda ut.



Du ska bara veta att mycket i USA inte är en ankdamm - det är ett fågelbad!

2011-09-03 @ 11:45:26
Postat av: william

vilka fina;D



Vad tycker du om mina Helsingfors bilder:D?

2011-09-03 @ 12:17:57
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Marie Kierkegaard

Heja på Anna! Jag tror du kommer att slå Leena och Per m hästlängder vad gäller löpningen snart! Kul blogg, jag läser lite då och då!

2011-09-06 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0