g-l-a-m-o-r-o-u-s


Idag var en bra dag! Började med morning practice 6.15, Taco Bell med Lindsey för lunch, och ingen träning på eftermiddagen. Plus att lektionerna var roliga- till och med government!

Insåg att jag måste byta matteklass.  Antingen till Pre-Calc eller Advanced Math Class. Jag skulle iochförsig kunna få jättebra betyg i Algebra 2, eftersom jag redan har gjort allt. Men mina betyg här räknas ju ändå inte, så jag kan lika gärna läsa lite riktig matte. Förmin matteklass nu är kaos. Det är tolv i min klass som har F just nu. Dom har ig i den lättaste matten någonsin?? Och de sitter och sover/ skriker/ vad de nu håller på med hela lektionerna. Dom har INGA ambitioner.  Det funkar inte, min inre KGare får panik. ( Okej låter töntig, men det är fruktansvärt frustrerande)

Kan förövrigt inte gå, för vi gjorde ungefär 100 squats på träningen igår. Har sån träningsvärk. DÖR. Seriöst så är det fruktansvärt. Min rumpa och mina lår brinner. Eller nått sånt. Det är hur som helst omöjligt att gå.
Känner att det här var ett ganska tråkigt inlägg, men ville bara säga hej. Skicka gärna lösgodis!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh älska taco bell! Chicken burrito & pink lemonade in my heart haha

2011-09-16 @ 21:58:34
URL: http://sofieaupairusa.blogg.se/
Postat av: paula

blogga på - det är kul. Det är aldrig tråkiga inlägg. Bara så du vet...



Kramar till dig!

2011-09-16 @ 23:23:18
Postat av: paula

varför har du tagit bort sån´t som stod i bloggen förut?

2011-09-17 @ 11:33:41
Postat av: Eeva

Hej, håller med storasyster, inga inlägg är trista. Verkar som du har det hur bra som helst. Ingen hemlängtan? Är i Norrköping o hälsar på mamma just nu, Paulina har varit här också men har åkt hem med tåget precis. Själv stannar jag för jag ska till Linköping på jobb tisdag och onsdag så då är det lika bra att passa på. Imorrn Pitepalt, blir perfekt! Ha det bra, kram från Eeva o mormor!!!

2011-09-18 @ 19:06:28
Postat av: Eeva

2011-09-18 @ 19:32:30
Postat av: Agge i Malmö

Hej Anna! Kom att läsa att du har det bra - själv var jag i Provence förra veckan och träffade min gamla highschool kompis från tiden i Malibu/Santa Monica - ja ja, jag vet att det var urlänge sen men som sagt, vi är fortfarande vänner trots att de bor på Hawaii och jag i Malmö!! Njut av tiden i USA det är urhäftigt för innan du vet ordet av är du hemma igen... Men innan dess kommer säkert jag och din mamma och hälsar på - om du nu vill det.... men visst vill du det??!! Stor kram Agge

2011-09-20 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0