wooop wooop



WOOOP WOOOP! Jag klarade permit testet, så nu har jag fått mitt permit. Trodde att vi skulle få vänta jättelänge och att det skulle vara jättesvårt, men det gick snabbt och var aslätt. Så direkt efter åkte jag och Jim till en tom parkering och så fick jag pröva att köra för första gången. Det var sååå roligt. Okej vet att jättemånga av mina kompisar redan har övningskört i typ ett år, men ändå! Heheheh, jag är pretty proud.

Nu håller jag på med ett jobbigt hemma test i oceanography. Det är lätt men så fruktansvärt tråkigt. Efteråt har jag engelska och matte att ta itu med. Alltså, matten har gått jättebra. Fram tills idag. Helt plötsligt så började vi göra någonting som alla kunde, för dom hade alla lärt sig det i typ 5th grade, men jag hade aldrig sett det förut. Så gick det med det liksom. Dessutom måste jag beställa Cap and Gown. Alltså det är sjukt vad mycket onödiga saker man kan köra inför graduation, typ handukar som det står 2012 på... Känns ju lagom nödvändigt. Nej, tänker nog lägga pengarna på något roligare. Min kamera har ju förresten gått sönder, så en ny känns ju rätt prioriterad.

PUSSSSSSS OCH KRAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Din far

Grattis!

2011-11-08 @ 06:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0