det är bra när..

..När jag och Katie kommer fram till att vi har samma favoritsmak på Ben & Jerrys och hon säger " I knew we were gonna get along!"
...När vi dagen efter ser på film och äter glass direkt ur burken och min värdmamma säger att vi inte behöver äta allt så svarar vi i kör " yeah we do". " Mom, we're professionals, its not like we haven't done it before"
.. När min värdmamma säger att jag är mycket mycket sötare än Emma Stone ( som typ är den sötaste gingern i världen. Förutom familjen Weasly då..)
... När jag ska ta en easy short run för att få lite friskluft och det känns så bra att jag springer i 50 minuter trots att det är bäcksvart och jag är livrädd för mörkret.
...När min engelska lärare, som är en av de bästa lärarna jag har haft, lyckas säga följande på mindre än 5 minuter så hela klassen dör av skratt"Can you give blood if you're a vampire?" "Can you give blood if you have fruit fly disease?" "Can you just kill 2 birds with one stone and have a canned blood drive?" "Where's the place that homeless women go? Kitty Cat Farm?"
...När jag och Sarah står i 5 minuter och gör fula grimarser åt varandra och jag inser att folk faktiskt är konstiga här också
...När jag äntligen kan prata med min mamma på skype

Nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Från söder igen

Hallo my dear,

gör fina grimaser....

här är det halloween den här helgen. Inga spöken hos mig än...

2011-11-04 @ 19:02:17
Postat av: Från söder igen

Hallo my dear,

gör fina grimaser....

här är det halloween den här helgen. Inga spöken hos mig än...

2011-11-04 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0