I won't run, I won't fly

Igår var det avslutningen för Cross Country. Det var en Dessert Banquet, så det fanns endast jääääääääättemånga jättegoda desserter. Mums. Alla var uppklädda och jättefina och jag ville mest gråta hela tiden. Sarah hade gjort en jättefin slideshow med en massa bilder från säsongen till David Guettas " Without you"- så nu kommer jag aldrig kunna lyssna på den låten igen. Awards delades ut, både seriösa och lite mindre seriösa- som den jag fick. Den kan ni se nedan.
Sen så skulle the seniors komma upp och så var det the senior speeches. Dock så sa vi inte nått, utan the underclassmen pratade om oss. Morgan höll tal om mig, och det var så himla fint att jag nästan började gråta.

Sen kände jag ju att jag var tvungen att säga något, så jag svamlade fram något, för det finns inga jag vill tacka så mycket för mina första månader här som Cross Country laget.
De stavade mitt namn fel, men ändå. Och den andra är ju mest lite LOL.


Ashley, jag och Sarah <3

The Coaches


Morgan <3

I can't win, I can't reign
I will never win this game

Without you, without you
I am lost, I am vain,
I will never be the same
Without you, without you

I won't run, I won't fly
I will never make it by
Without you, without you

I can't rest, I can't fight

Kommentarer
Postat av: Din far

Så trevligt med litet bilder. Snart kommer säkert den där filmen, som Miss Starenios utlovat för några månader sedan, också.

Den ska bli kul att se. Den som väntar på något gott väntar gärna länge. Eller var det "Den som väntar på någon som gått väntar alltid för länge?" Kommer dessvärre inte ihåg!

2011-11-12 @ 05:58:20
Postat av: Mamma

Härligt att se så fina bilder - jag längtar efter dig min lilla gumma - älskar dig mest

2011-11-12 @ 10:49:03
Postat av: Anonym

ha det så kul i Phoenix nu.... kramar, paula

2011-11-21 @ 21:00:44
Postat av: Paulina

Uppdatera!! Vill ju läsa om livet där borta!! Puss

2011-11-22 @ 17:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0