förförra helgen

Förförra helgen, alltså förra gången jag bloggade, var en av de bästa helgerna någonsin. Vet inte riktigt om någon egentligen bryr sig om vad jag gjorde, men jag skriver ju mest detta för att jag själv ska minnas, så ni får väl hoppa över't om det är ointressant

På torsdagen var det som sagt Cross Country avslutningen, som ju var mega trevlig, men också rätt så sorglig.

På fredagen var vi lediga eftersom det var Veterans Day, så då övningskörde jag med min värdpappa. På eftermiddagen kom min värdmamma som hade varit borta i veckan hem, vilket var jätteskönt eftersom jag faktiskt hade saknat henne.. Jag och Katie skulle gå på bio på kvällen, men alla filmer hade redan börjat. Så istället lånade vi Jims bil och körde runt i Flag i två timmar. Och köpte glass på Dairy Queen. Detta låter ju rätt ovärt, men det var jättemysigt att bara köra runt och prata och lära känna Katie lite mer. Är så himla glad att jag har henne som värdsyster, hon är bäst.

På lördagen åkte jag och shoppade men min värdmamma och Katie, och sen på kvällen gick jag ut med Katie, hennes pojkvän Joey, Zach och Calvin. De är alla jättetrevliga, men det var lite awkward, för Katie försöker ( försökte, men hon insåg att det inte gick så bra) para ihop mig med Zach.. Först var vi och FIKADE ( jag har saknat att fika) på Macys, sen gick vi på bio och sen åkte vi till YoghurtU = det bästa frozen yoghurt stället i Flag. Säga vad man vill om amerikanska killar, men en sak som är ganska trevligt är att dom vill betala- även om man inte är på en date.

På söndagen gick jag och Sarah till The Basement Marketplace och shoppade. Sen visade hon mig runt i resten av downtown Flagstaff, och trots att det regnade så hade vi det jättemysigt.

Efter den helgen har det väl inte hänt så mycket. Hade sista Drivers Ed lektionen, har kört lite mer bil, sett på 3 säsonger av Gossip Girl med Katie. I helgen gjorde jag i princip ingenting. Idag spenderade jag 2 timmar åt att sortera Food Cans med några från student council. Mitt liv här är väl inte så jättespännande, men jag trivs jättebra. Så bra att jag inatt drömde en mardröm om att jag helt plötsligt var hemma..

Resten av veckan har vi Thanksgiving Break, så vi gick bara i skolan två dagar denna vecka. Imorgon åker vi ner till Phoenix för att fira Thanksgiving där! Det ska bli skönt att komma ner till värmen, för det börjar bli rätt kallt här uppe. Dessutom så är det Black Friday på fredag = megarea, så hela dagen ska spenderas åt shopping. Not gonna lie, I'm pretty excited about it.  ( Cool tjej som skriver på engelska)

SÅ. Det var den mega uppdateringen, utan bilder och allt.Känner att det ärligt talat är jättejobbigt att skriva på svenska nu förtiden...

Men puss på er Sverige!

Kommentarer
Postat av: Din far

Så trevligt med blogginlägg. Nu väntar jag bara på den utlovade filmen.

2011-11-23 @ 08:15:46
Postat av: paula

det är VISST jätteintressant att du bloggar om vad du gör. /Kramar, paula

2011-11-23 @ 10:30:20
Postat av: Norrköping calling

Hej, kul att läsa vad du pysslar med, en hel del shopping verkar det, här hemma laddar alla för advent trots att det är 11 grader varmt, det är skumt! Hälsningar Eeva (som är i Norrköping för julbak) o mormor

2011-11-25 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0