Thanksgiving weekend

För en vecka sen var det Thanksgiving! Vi firade i Phoenix hos några vänner till Jim och Lisa

Jag och Katie utanför huset i Phoenix

Jim och Katie with the turkey + the yummy stuffing!
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!


Trött tjej efter all mat hahah.

Alltså maten var såååååå god. Herre Jesus, varför har vi inte Thanksgiving i Sverige?
På fredagen shoppade vi, men trots att det var Black Friday så köpte jag nästan inget på rean. Hörde dock att det var galet i andra delar i landet- pepparsprej och grejer...

På fredag kväll åkte vi hem till Flagstaff och på lördagen firade vi min fina värdmamma.


Och på söndagen lagade vi vår egen thanskgiving middag, och den var ännu godare!!

Min värdmamma som lagar the dressing  Det heter dressing ( när det har varit inne i själva kalkonen heter det stuffing, men här kallar man det som inte har varit i kalkonen för dressing), men det är bröd och grejer. Asknas
Jag bakade the Pumkin Pie!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Kommentarer
Postat av: Din far

Så trevligt! Tack för rapporten! Nu återstår bara filmen!!!! /tjatpappan

2011-12-02 @ 02:29:28
Postat av: Ak

MAAAAAAT!!!!!!!!!! hehe mycket fint.

2011-12-04 @ 00:09:18
Postat av: Paula

Tjohooooo vännen - hur mår du?



2011-12-08 @ 21:35:58
Postat av: jossan :P

varför uppdaterar du inte?

2011-12-11 @ 12:53:29
Postat av: Din far

Väldigt bra fråga, Jossan!

2011-12-11 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0