två dagar kvaaar

I lördags var jag på Vässarö en sista gång och sa hejdå en gång till. Kände att jag behövde åka dit igen av någon anledning. Alltid kul att säga hejdå till sina bästa vänner. NOT. Igår kom först släkten och åt  lunch, sen kom Matilda och Anna-Karin och sen kom några KG-tjejer och fikade lite. Så himla fina tjejer, jag kommer verkligen sakna dem!

Nu har jag börjat förstå att jag åker. Det känns fortfarande overkligt och sjukt, men jag börjar ändå förstå. Om två dagar sitter jag på planet. Idag tog jag sista sprutan och nu har jag egentligen bara packningen kvar.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Anna!

Farmor/mormor Heidi visade mig din blogg - hon är modern tanten! Ha det så himla kul det här året, du kommer att få minnen för livet, även om du har hemlängtan ibland.

Kram och lycka till önskar kusin Johanna!

2011-08-08 @ 11:38:59
Postat av: Oscar

Dina bästa vänner kommer att sakna dig och önskar ett lyckligt år i USA! Jag hörde om en ö en gång....

2011-08-08 @ 22:13:02
Postat av: Anneli

Åhh ha det så himla mysigt! Jag är säker på att det blir jättebra, hörs en massa hoppas jag :)

Kram anneli å doggarna

2011-08-10 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0