kaos


Jag har börjat packa. Eller snarare lägga fram alla kläder jag någonsin köpt i en hög och sen konstatera att det här aldrig kommer att gå. Hur ska jag kunna få ner kläder+ skor+ random saker+ presenter + viktiga saker + tretusen sladdar i EN väska?


Här är en bild på den organiserade delen av kaoset (Och ja, jag har en karta över min framtida hemstad. LOL). Bakom ligger en halv garderob utspridd över mattan. Och då har jag ändå inte tagit över alla saker från min pappa ännu.

Det är vad som händer i mitt liv nu. Plus att jag måste ta mig ork att renskriva mina latin-anteckningar, städa mitt rum, slå in presenterna till familjen. Samt säga hejdå till mina älskade vänner( = det jobbigaste).

Nu ska jag spendera tid med min papi. Vi ska äta middag och sen se Harry Potter. Jag är visserligen rätt van vid att inte träffa min pappa hela tiden, eftersom han jobbar i Filippinerna. Men då är han borta typ 1 månad, inte 10. Herregud vad jag kommer sakna honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0