I'm a beast

Nej det är jag inte alls. Men jag har faktiskt precis sprungit! Dock så är jag fortfarande jättelångsam och jätteotränad, men det går bättre och bättre.
Min värdsyster däremot, hon är ett freaking animal. Det är sjukt. Hon simmar minst 2 timmar på dag, men är ändå 50 meter framför mig när vi springer. Och inte blir hon trött heller. Hon skulle säkerligen kunna springa ett maraton med ettt leende på läpparna.
Sån är inte jag. Kan jag ju lätt säga. Men, det börjar ju som sagt bli bättre ! Ska upp och springa imorgonbitti också.
Bara så ni vet.
Och jag börjar få vänner, wehooo!!!
Puss

Update: Jag har till och med gått ner i vikt! Satfläsk, så här kan jag ju inte hålla på, mitt mål är ju att bli riktigt tjock...

Kommentarer
Postat av: Therese

Wohooo anna! Så bra!!! Hoppas du har d awesome därborta!

2011-08-30 @ 07:31:47
Postat av: Anonym

Det verkar vara helbra för dig! Ha det så jättebra, här i Stockholm regnar o åskar det precis nu men annars är det lugnt! Puss!

2011-08-30 @ 13:25:13
Postat av: OuiOui

vänner är bra att ha.

2011-08-30 @ 17:18:51
Postat av: iza

WAY TO GO!

2011-08-30 @ 19:26:49
Postat av: Lollo

åhh jag är stolt!

fan, du är grym ju. jag borde också träna. heheeee ångest. pusspusssssss



BERÄTTA OM DINA VÄNNER! GÖR EN FILM OM DOM! (lol)

2011-08-30 @ 21:15:20
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0