First day as an eagle!

Jag har överlevt min första dag på Flagstaff High School. Jag gick inte vilse, jag kom inte försent och jag gjorde inte bort mig. Däremot så lyckades jag varken äta lunch eller gå på toaletten. Eh... japp. Det kanske går bättre imorgon.
Jag behövde ju inte vara helt ensam, men jag kan ju inte direkt påstå att jag har fått en massa nya vänner. Det kanske också går bättre imorgon.
Tänkte skriva mer om skolan imorgon, eftersom det inte hände så mycket idag- lärarna pratade om reglerna mer än halva lektionen.

Men ja. Tänkte mest berätta att jag överlevde!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Oscar

grymt Anna!

2011-08-19 @ 10:59:40
Postat av: Sture Åkerbock

Vilken otrolig tur att du överlevde. Om du inte gjort det så skulle vi ju inte få veta hur det går i fortsättningen! Och det vill vi ju gärna - i varje fall jag!

2011-08-19 @ 18:14:37
Postat av: Vivi

synd att man inte kan likea på bloggar!



men like ändå :)

2011-08-19 @ 18:40:43
Postat av: Lollo

wehooo :DDD



asså kan man typ boka in en skype-tid med dig eller något? heheee

2011-08-19 @ 19:15:50
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0