PR


Mara, Sarah och Ashley i lördags.

Mitt meet gick jättebra. 3 ibuprofen och lite Hot and Icy gel löste problemet med mina ben, så det gick prima! Det var lite varmt, men det har definitivt varit värre. Slog mitt PR med en del, så jag är nööjd.
Efter stannade och åt lunch på In n Out, som enligt ungefär  hela laget är den bästa hamburgarresturangen i Arizona. Resten av helgen ägnade jag åt att taa fula och cheezy senior pictures.

Nu tror jag däremot att min kropp är lite arg på mig, för igår fick jag en dunderförkylning. Var ändå tvungen att plugga i flera timmar trots min feber. Amerikanska skolan är lätt men tidskrävande och om jag ska vara ärlig så är jag alldeles för stressad för att det ska vara nyttigt. Blä. Så idag gick jag till skolan men struntade i träningen och har istället ägnat eftermiddagen åt att dricka tre liter te, trycka i mig ibuprofen och göra matte.

Tänkte bara berätta detta. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Din fader

Kan det verkligen vara bra att proppa i sig så många Ibuprofen samtidigt? Och kan det verkligen vara bra att vara stressad? Koppla av litet och dra ner på takten! Halik at yakap!

2011-10-13 @ 05:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0