spring break!

hej hej!
Jag har precis varit ledig en vecka. Egentligen så ska jag ju gå till skolan imorgon, men vi har redan fått en snödag, för det har snöat typ 50 cm!!! Skönt, men rätt ovärt för hade vi inte fått en snödag så hade jag varit ledig 1 dag när mina föräldrar kommer.... Dessutom så var det shortsvärme i torsdags, så det är ju lite irriterande att få snö nu..

I alla fall så har jag haft ett jättebra lov. Men det blev inte riktigt som jag hade planerat.
Tänkte att jag skulle hinna med att göra detta på lovet:
-Blogga
-Tvätta ALL tvätt, så att jag slipper vända upp och ner på hela rummet i jakt på strumpor varje morgon hehe
- Maila Kungsholmen + en massa andra ställen
- Skypea med båda mina föräldrar + en massa andra festliga svenskar
- Läsa klart boken jag fick i julklapp
-Skriva klart min 6 sidor långa uppsats i tid och inte sitta de sista dagarna på lovet och göra det
- Träna
- Städa mitt rum

Det här gjorde jag:
-Hittade min promklänning (iiiih)
- Gick på bio två gånger
- Såg 4 filmer
- Försökte höjdhoppa men misslyckades
- Fick fräknar
-Kollade på Haileys softballgame
- Åkte till Sedona
- Hängde med Hailey och Jeremy
- Åt frukost på IHOP
-Läste om hela Hunger Games serien ( aaaaaaaaah är så jävla taggad inför den filmen)
- Slog in Haileys bil som ett paket
- Sköt upp min uppsats till de två sista dagarna  och är fortfarande inte klar
- Åt på en svensk resturang i Tempe
- Pratat med Anna-Karin en gång...

Så ja, det gick ju kanske inte så bra. Men det var ett jättebra lov i allafall! Imorgon ska vi kanske åka skidor- måste bara bli klar med den satans uppsatsen först....

Okej lovar att blogga ordentligt med bilder och grejer snart. Puss

.

Kommentarer
Postat av: Din far

Puss själv. Är på HKGs flygplats och väntar på boarding till BKK. Kommer till det kalla landet i morgon klockan 6:05 lokal tid.

Nästa gång jag är här är den 24 april. Då är jag på väg till PHX.

Ha det bra!

2012-03-19 @ 11:40:18
Postat av: Paula

puss och kram från paula

2012-03-19 @ 23:07:13
Postat av: ...

ÅÅÅH jag är med på din lista wehåååååå!!!!!!!!!!! hehehehe.

2012-03-20 @ 17:32:31
Postat av: paulina

åh du är sååååå dålig på update :( blir så ledsen

2012-03-21 @ 19:22:40
Postat av: erika

vad heter den svenska restaurangen? :)

2012-03-22 @ 16:57:27
Postat av: paula

pappa Per har missuppfattat något - här är det vår nu.... lovar! /puss

2012-03-23 @ 00:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0