Winter Formal Outfit


Så här såg jag ut igår! Det bästa var mina skor. Så höga men sååå fina <3 Lyckades faktiskt överleva utan att bryta anklarna- dansade till och med i dom lite!
Har hur många bilder som helst, men jag tänkte att jag kund börja med denna. Dock så ser min ögonskugga väldigt blå ut, men det var den inte.. Den var helt klart grå/sotig. INTE BLÅ. Vill bara förtdliga detta, för trots att USA har gjort att jag till och med hade lösnaglar på mig, så skulle jag aldrig ha blå ögonskugga. Någon måtta får det väl vara.

Kommentarer
Postat av: Din far

Så trevligt att vi är överens om något. För jag håller helt med dig. Jag kan inte heller tänka mig att ha blå ögonskugga!

2012-01-23 @ 01:44:46
Postat av: paula

oooo vad snygg du är

2012-01-23 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0