pursuit of happiness

Hej!!
Jag är sjuk och har jättetråkigt. Egentligen borde jag göra läxor, för jag har fortfarande hur mycket som helst som jag måste hinna ikapp med, men det är så tråkigt att jag till och med har gjort ett försök med att organisera mitt rum. Tänkte bara berätta vad jag gjorde i lördags, för den dagen var jättebra! Hade en heldag med Hailey, Jeremy och Adam. Först åkte vi till the Mall, sen åt vi middag på Panda Express ( mmmmmm, så himla gott) och efter det mötte vi upp Karryanne och Ambur och gick på bio! Vi såg The Vow- vet inte om den har kommit till Sverige ännu, men när/om den gör det så borde ni se den! Sen åkte vi hem till Hailey och såg på the Hangover. Alltså mina vänner här är så roliga, skrattar så jag dör så fort jag är med dom.

Hailey, Adam & Jag i Jeremys bil!

I fredags var jag volontär på ett " Valentines Day Party" på The Family Food Center- det är ett ställe där familjer som har det lite sämre ställt kan gå och få mat, och ibland har de kalas för barnen. Så jag, Sarah och Mara gjorde kakor med alla barn, och dom var såååååå adorable. Dog lite.

Nu är jag som sagt sjuk, och ärligt talat så är jag på rätt dåligt humör. Förra veckan var bara jättejobbig, och jag vill ju inte åka hem till sverige, men just nu är jag lite trött på att vara här.. Men förhoppningsvis blir det bättre!


Kommentarer
Postat av: paula

Bli frisk snabbt....vad är du för sjuk (idrottsskada?)??? Kramar

2012-02-15 @ 09:56:45
Postat av: kajsa

Hur mycket kostade resan till Hawaii? :) Jag vill också gärna åka på den när jag är i usa så jag behöver börja spara nu haha

2012-02-15 @ 21:37:16
URL: http://kajsaruth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0