like a boss

Hej Sverige!!
Jag tittar på the Oscars och äter glass- en ganska bra söndag helt enkelt. I helgen har jag sett "This Means War" med Ambur och Hailey. Den var bra, ni borde se den om den kommer till Sverige!
Sen har jag också kört en massa bil!!!! Idag körde jag på motorvägen i 110 km/timmen. AAAASLÄSKIGT. Men ja,jag börjar bli bättre! kör dock en automatic car och inte en manuell, så det gör det hela lite enklare. Men nästa helg ska Jim lära mig det också! IIIIh det är så roligt. Den här veckan har jag dock saknat Stockholm jättemycket, i alla fall tunnelbanan haha.

Okej tänkte bara berätta det. Puss

Kommentarer
Postat av: Paula

Ska bli kul när du kommer hem igen...

2012-02-27 @ 10:05:39
Postat av: brallan

LOL tunnelbanan? cepeee! puss

2012-02-27 @ 11:07:10
Postat av: Joella

skulle säga att tunnelbanan saknar dig också men jag vet inte, jag. å

h, jag ville också se oscars-galan men den började ju 02.30 svensk tid så det blev det inget av... så kul att läsa om allt roligt du gör, och höra att du har det bra. puss!

2012-03-01 @ 15:28:47
Postat av: Isabella

Vill säga det att jag gillar din blogg jättemycket, du verkar vara en bra person! Hoppas USA bjuder dig på många utmaningar och roligheter nu sista tiden också. :)



Kram!

2012-03-02 @ 23:08:33
URL: http://alwaysandbelive.blogspot.com
Postat av: paula

Det gick väl fint att köra med manuell växel också!

Puss, paula

2012-03-06 @ 18:15:00
Postat av: Anonym

jag saknar dig. jag blir så glad av allt du skriver. du får mig att skratta till mig själv i min ensamhet. love you man

kram snabel

2012-03-06 @ 21:27:01
Postat av: Isabella

Det känns lite dumt att kommentera på samma inlägg igen, särskilt eftersom vi inte känner varandra också. Anledningen till att jag kommenterar igen är att jag undrar vilken organisation du åker med? Drömmer om att åka som utbytesstudent själv 2013, så du får jättegärna berätta hur du trivs med organisationen du valt också.

Ha det bra!

2012-03-10 @ 18:23:12
URL: http://alwaysandbelieve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0