hej hej hej


Förra veckan var homecoming-week! Tyvärr var det inte så spännande som man skulle kunna önska. Temat på hela veckan var Disney, vilket tyvärr inte fick så mycket respons = inga var utklädda eller peppade.
I torsdags mötte jag ÄNTLIGEN den andra utbytesstudenten i korridoren. Hon är från India och pratar dålig engelska med fantastisk brytning, men hon är otroligt glad och trevlig. Så hon och jag gick på the Homecoming game på fredagen! Vi förlorade dock stort, så det var ju lite tråkigt.
Innan matchen var jag på "pasta-party" (<3) med Cross Country laget, och dom blir seriöst bara roligare och roligare. Älskar dem fantastiska mäniskorna. De tar hand om mig som om jag varit en del av laget i hela mitt liv snarare än en månad.


The Marching Band
Jag och Sho på matchen- som denna gång var i Northern Arizona Universitys " Dome"

Freshmen float på homecoming paraden.

I lördags hade jag ett meet- hemma meet denna gång. Det var jätteroligt och det gick betydligt mycket bättre än förra gången! Sen var det the homecoming dance! Tyvärr är den dansen inte en så stor grej här, folk har mest jeans och t-shirt. jag skulle gå med Lindsey, och först skulle vi göra oss i ordning tillsammans, men sen ringde hon mig två timmar innan hon skulle hämta mig och sa att hon skulle gå med sin pojkvän. KUUUL!!!!
Men jag gick dit med Katie istället. Kan ju dock inte direkt påstå att det var roligt alls. Men men, man måste ju pröva! Nästa dans är Winter Formal och det kanske blir roligare.

Bytte förövrigt mattegrupp idag, den här känns mycket bättre. Människorna är faktiskt sånna man vill umgås med, plus att gruppen är mycket mindre. Är dock lite nervös, för jag har missat en månad av matte.... Får hoppas att det löser sig.

Tänkte mest berätta att jag lever, men jag har ett sånt sug efter lösgodis att jag kanske dör snart.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: paula

godiset har fastnat i säkerhetskollen...

Fin bild på dig och kompisen.

Kramar!

2011-09-22 @ 23:01:24
Postat av: suss

SNEBENAN

2011-09-23 @ 20:25:01
Postat av: Tessan

Lägg upp en video!! :)

2011-09-25 @ 15:49:20
Postat av: F

Sluta tjata om kommentarer, uppdatera lite istället det är ju kult att läsa

2011-09-26 @ 00:05:18
Postat av: suss

UPPDATEEERA!!!!

2011-09-26 @ 19:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0