helgeen

Lite bilder från helgen!
Först var jag och Katie på the football game! Det var sjuuukt coolt, men laget sög. De förlorade totalt, så vi gick därifrån rätt så tidigt och åkte till Dairy Queen istället! Min familj hade några familje vänner här mellan fredag och lördag, så på lördagen åkte vi till Walnut Canyon med dem. Innan sprang jag med Katie. Eller nej det gjorde jag inte, det var så varmt så det gick inte. Men vi var ute så länge att jag till och med fick en bränna efter min sportbh. Jättesnyggt, 5 av 5 toasters!
The footballgame!!

Dairy Queen Blizzard <3 ( Observera att jag tog en LITEN, den var helt enooorm)

Walnut Canyon

Kommentarer
Postat av: Roger Brushane

Du skulle ju ta en Anabanana milkshake på Dairy Queen! Sa jag inte det? Har du varit på Arbys och ätit roast beef sandwich än?



Jag vill se fler bilder. Och film från huset. Och bilder från skolan. Och från omgivningarna. Och på katterna. Och...

2011-09-02 @ 07:41:50
Postat av: Lollo

åh anna det märks att du är i usa, du har börjat sär skriva!!!!! hehehehhe



men åh hoppas du mår braaa och att allt är fiiint:)))) vi får skypea snart! pussis <3

2011-09-02 @ 20:30:36
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0