ssssssick


Hej! Så här såg jag ut förra veckan. Har lite lugg ångest, vet inte om jag ska klippa den igen eller inte....
Idag gick jag till skolan men gick hem under tredje timmen. Mådde verkligen inte bra. Så jag gick hem och åt popcorn och kollade på Harry Potter istället. Men jag märkte ännu mer idag hur de verkligen inte litar på oss ungdomar här. Här måste ens förälder komma och "sign you out". Du kan inte ens gå till skolsystern och säga att du mår dåligt. Nej nej, din förälder måste komma. Skillnad från Kungsholmen där man lägger en lapp i en låda och sen går hem... Men hem kom jag i alla fall.
Katie kom hem vid 4 tiden med en ny katt i famnen. Katten hade följt henne från skolan hem. Alltså va? Så hej, nu har vi en ny katt. ( Men ja, vi ska ju kolla om det är någons först)

För er som undrar hur det går med vännerna: bättre och bättre. Kan till och med säga att jag har en riktig vän. PÅ RIKTIGT. Känns rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Amandarinen

Stackars dig annabanana. I frankrike går man inte hem när man är sjuk. Alla snorar på varann istället så jag är sjuk hela tiden! Vi har ett stängsel runt hela skolan också så man kan bara gå ut när dom öppnar en gång i timmen. Nu berättar jag om hela mitt liv här. Jaja. Krya på dig hälsobritta!

2011-10-14 @ 15:46:37
URL: http://amandainfrance.blogg.se/
Postat av: söderbönan

fin bild på dig, jättefin!

2011-10-14 @ 20:51:08
Postat av: Lollo

åhh krya på dig:)))

vi måste ha en grupp-skype-videochatt nån dag. typ du, jag alicia och jossi eller nåt. åh va kul.

saknar dig pusspusspuss

2011-10-14 @ 22:23:29
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: lolzor

GUMMAN VAD HÄNDE MED FRÅGESTUNDEN?

2011-10-14 @ 22:37:46
Postat av: Vivi

Nämen gumzz var inte sjuk! Fan vad söt du är på bilden!! Kanske dags för en liten chit chat? <3

2011-10-15 @ 01:58:45
Postat av: Anonym

söttt!!!

2011-10-21 @ 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0