+

Hej igen. Känner att jag bloggar sönder den här helgen, men för en gångs skull har jag ju saker jag vill berätta.
JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD. Här är några anledningar till varför:

+ Den gosigaste mysekatten Rufus bor i princip i mitt knä så fort jag försöker göra läxor och han är så gosig att jag bara vill dö.
+ Min värdbror är så jävla rolig och trots att vi halvbråkar hela tiden så älskar jag honom för vi har så himla roligt.
+ Idag såg jag the Grand Canyon. Det var så himla vackert att jag nästan dog. Vi har redan börjat planera när vi ska hikea där!
+ I princip varje dag här så får jag pröva eller lära mig något nytt- idag carvade( heter det så?) jag en pumpa för första gången. Försökte få den att se ut som Harry Potter men jag lyckades inte så bra...
+ Nästa vecka ( den 31a alltså) börjar jag Drivers Education!!!!!!! Är så himla nervös men också astaggad.
+ Idag började mina värdföräldrar planera följande resor: San Fransisco, Disneyland och Santa Fe.
+ Sista veckan i januari åker jag till.... HAWAII!!!!!!!!!!
+ Jag kan fortfarande ha shorts och det är oktober ( vilket också gör att jag är jättebrun)
+ Imorgon ska Lindsey hjälpa mig att färga håret
+ Har fortfarande nya jättefina kläder jag inte använt ännu
+ Igår pratade jag med Anna-Karin och skrattade tydligen så högt att min värdfamilj senare kände att de behövde fråga om allt var okej eftersom de trodde att jag grät...

Okej har så jättemånga fler grejer som får mig att bli såhär glad. För det här är det bästa jag gjort i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Paulina

blir så glad över att läsa att du har det så bra och trivs! och är ju inte alls avundsjuk över hawaii-resan......... nejnej. puss

2011-10-24 @ 17:46:22
Postat av: Mamma

Du är toppen. Jag älskar dig mest - puss och kram

2011-10-25 @ 21:32:32
URL: http://meanwhileintheus.se
Postat av: Mamma

2011-10-25 @ 21:33:16
Postat av: brallan

FAN va kul att höra starri! blir så himla avundsjuk på värmen (och allt annat LOL??). det är typ nollgradigt i sverige.



imorgon är det första provet i latein b. var glad att du slipper det! dööö



Pussen!

2011-10-25 @ 23:22:41
Postat av: Norrköping calling

Mormor och moster hälsar från Norrköping...

Kramar!

2011-10-27 @ 22:58:32
Postat av: Therese

Om du ska vandra i grand canyon får du se till att inte din arm fastnar mellan en sten o klippa!! Heheheh ett tips liksom :p puss på dig!

2011-10-28 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0