EAGLE TIME!!!!

Flagstaff belongs to FHS!!

Oj oj oj, jag är så fruktansvärt glad. Kom just hem från årets sista och viktigaste fotbollsmatch, mot våra rivaler Coconino High, och vi VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN. Vårt fotbollslag har ju förlorat i princip varje match hela säsongen, så alla var ju rätt övertygade om att vi skulle bli slaktade av The Panthers. MEN NEEEEJ, VI VANN!!!
Herregud. Det här var till och med bättre än när Kungsholmen vann läroverksfejden. Alla var täckta i grönt från topp till tå och skrek oavbrutet i 2 och en halv timme. School spirit <3


Drack också läsk för första gången på ungefär två månader- får ju äntligen dricka läsk efter som Cross Country säsongen tog slut för JV idag. Och ja, jag grät.

Har förresten mer saker att berätta, men nu måste jag sova. Tänkte bara dela med mig av det faktum att VI VAAAAAAAAAAAANNNN!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: söderbönan

men kära tid . GRATTIS!!!

2011-10-22 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0