4.30 am...

God Morgon Sverige!

Kom just hem från ett pasta-party där jag har ätit eeeeeeeenorma mängder med mat. Det var gott. Och så har jag bondat med the senior girls.

Nu chillar jag i min säng i mina nya rosa (!!) mjukisbyxor. Bästa byxorna någonsin. Snart ska jag dock gå och lägga mig, för imorgon måste jag gå upp klockan 4!!! Vårt meet är nere i Phoenix och vår buss går från skolan 4.30 am. Kommer vara så död imorgon. Är förresten jättenervös för imorgon. Mina vader har nämligen gjort ont i två veckor + den här veckan har mina hälsenor gjort jätteont+ min benhinneinflammation är värre än någonsin = jag har inte kunnat springa ordentligt på hela veckan. Så nu känner jag mig helt oförberedd och dessutom så är jag rädd att allt ska göra så ont att jag inte kan springa. En sak hade jag ju kunnat genomlida, men mina vader dödade mig seriöst idag.
Får väl hoppas på att jag överlever! På söndag ska vi ta mina seniorpictures. Och förresten så hade jag bästa resultatet av hela min klass på mitt senaste oceanography test!! Hade pluggat mindre än en timme och fick ändå 100 %. Älskar amerikanska skolan <3

Tänkte bara berätta det. Puss

förresten, skulle ni vilja ha en frågestund eller är det alldeles för töntigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg av med att springa när du har ont - det måste få läka... Var publik ett tag!

2011-10-08 @ 11:07:28
Postat av: Lovisa

åh lycka till! :))))



frågestund skulle va nääjz. hihi

2011-10-08 @ 14:38:40
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: söderbönan

vill gärna ha frågestund....

2011-10-08 @ 23:07:08
Postat av: Sanna

ja frågestund!

2011-10-12 @ 13:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0