paranormal activity


Igår var jag hos Hailey med några andra! Vi åt middag och spelade Just Dance haha. Det var nästan jobbigt, har träningsvärk i armarna nu. Sen gick vi på bio och såg PARANORMAL ACTIVITY 3!!!! UUUUSCH. Gömde mig i min jacka de sista 15 minuterna. Fy.
Idag skulle jag och Sarah shoppa, men vi var båda tvugna att plugga. Imorgon ska jag nämligen ta mitt permit test!! Är jättenervös... Önska mig lycka till tack!

Nu ska jag sova. Rufus ligger brevid mig och tar upp hela sängen.... Inte riktigt, men han är rätt tjock.

Godnattt!

Kommentarer
Postat av: Din far

Lycka till på testen!!

2011-11-07 @ 15:35:22
Postat av: fr söder

Rufus är söt! Önskar dig LYCKA.....

2011-11-07 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0