Amnesty International



Nu när Cross Country säsongen är över har jag ju inte riktigt lika mycket att göra, men jag har gått med i några nya grejer så att jag har nya saker att göra. Bland annat så är jag med i Amnesty International Club, och förra veckan hade vi en presentation i the commons ( cafeterian) under lunchen, och då bar vi dessa tröjor! Vi har möte varannan torsdag under lunch. På måndagar lunch har Grand Canyon Youth Club möte, och varje måndag är det Student Council. Ochvarannan tisdag är det C.H.I.C.C.S club, så lite grejer har jag ju att göra.

Tänkte bara berätta det.

Kommentarer
Postat av: Paula

Hurra Anna - go on! /puss, puss

2011-12-13 @ 12:06:41
Postat av: Amandarinen

Vad gör man i chiccs club??? F1 amerikanskt och mysigt att va med i massa clubs!

2011-12-15 @ 11:12:51
URL: http://amandainfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0