tionde augusti.

Förra veckan fick jag mina avresetider! 9.10 den tionde augusti så lämnar jag Sverige. Från början var det meningen att jag skulle övernatta i Phoenix och sedan flyga hela vägen till Flagstaff dagen efter, men min värdfamilj kommer och hämtar mig istället, vilket känns väldigt skönt!

Det var väl inte så mycket mer än det. Jag kom precis hem från Vässarö där jag har varit och " jobbat" i två veckor. Har sagt hej då till några av mina bästa vänner. Känns så himla konstigt. Annars så räknar jag dagarna. Åker ju jättesnart. Så himla sjuk grej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du inte sakna din mammis? Anna jättelycka till vi kommer att sakna dig här hemma, Kram Sanna

2011-08-07 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0