fridaaaay

Är jätteirriterad. Igår ringde min Cross Country coach och sa att vi var tvunga att lämna in ännu fler papper, för annars skulle jag inte kunna vara med i laget. Så imorse lämnade jag in ytterligare 5 papper till tanten som är athletic director på skolan och trodde hon skulle godkänna dem över dagen så jag kunde vara med på eftermiddags träningen. Men nepp. 7 timmar senare hade hon fortfarande inte kollat på dem, trots att hennes arbetsuppgifter är att fixa sånt?! Så jag fick inte vara med på träningen utan släpade istället hem min träningsväska i typ 30 graders värme.

Och så är jag jätteledsen för att ingen kommenterar. Här har jag gjort två megainlägg, men inte fått en enda kommentar? Skärpning Sverige.

Idag hade jag i alla fall lunch med någon annan än Katie!! En tjej från min Yearbook class undrade om jag ville ha lunch med henne och hennes vänner, så jag fick träffa dem också. Jättetrevliga var de allihopa, så jag hoppas att jag kan hänga mer med dem.

Ikväll är det säsongens första footballgame, så jag tror att jag och Katie ska dit! Ska försöka ta en massa bilder så jag kan visa sen. Nu ska jag ut och springa, städa mitt rum och börja med någon av de 5 läxor jag har över helgen.

Puss

Kommentarer
Postat av: ULI

trogen läsare, här får du en komentar mitt hjärtegull! berätta om din skollunch! LIEBE

2011-08-27 @ 09:57:34
Postat av: Paula

läser hela tiden din blogg - jättebra.... trist att du inte fick träna. Mycket pappersjox!? Du är en tuffing - go on bara....

2011-08-27 @ 10:12:28
Postat av: A to the K

åååh, abooow vad segt. men du komer bli som forrest gump ju ,fast utan skägg. om han nu har skägg. ett tag i filmen har han skägg iaf, men jag tycker inte du ska ha ett. du passar bättre utan. aah roligt med matchen! må dvärgarnas kraft vara med dig!! (omg jag har världens dvärg-historia påp lager btw)

2011-08-27 @ 10:27:35
Postat av: Oscar

lol <3

2011-08-27 @ 23:45:21
Postat av: ouioui

''En tjej från min Yearbook class undrade om jag ville HA LUNCH med henne''



Det märks att du har börjat anpassa dig :)

puss

2011-08-28 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0