[email protected]

Jag kan inte fatta det. Det här är min sista natt i Sverige på minst tio månader. JAG ÅKER IMORGON!!! Herregud. Väskorna är packade, jag är incheckad och jag har sagt hej då till dem sista. Det är ju verkligen sinnessjukt.

Jag har ägnat hela dagen åt att packa. Var tvungen att köpa en ny väska att ha som handbagage, eftersom EF-väskan var för liten. Några kom hit för att säga hejdå. Mormor var här en stund också. Josefine och Anna-Karin gick alldeles nyss, så de var dem sista jag träffade här i Sverige, förutom mina föräldrar då. Så himla sjukt.

Känner att jag verkligen inte kan skriva något vettigt ( inte för att jag kan det annars heller lol). Är alldeles för förvirrad. Herregud. Imorgon är dagen jag har väntat på i typ 6 månader här. Sjukt.



Kommentarer
Postat av: Matti

Omg kommer följa den här bloggen så flitigt!!!!!! Kommer sakna dig girl <3

2011-08-09 @ 23:37:52
Postat av: HOLLY GOLIGHTLY

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG MASSA LOVE TILL DIG FINAFINABARBIE SYND ATT VI INTE HANN SÄGA HEJDÅ.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH <3<3<3<3

2011-08-10 @ 01:30:50
URL: http://I DIEZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0