Flagstaff High School

Hej hej hej!
Igår upptäckte jag första saken som jag har glömt när min dator fick slut på batteri, nämligen min adapter. Så det var ju festligt att inse att det inte jag att ladda varken datorn eller kameran.. Men nu har jag köpt en, så det är inget att oroa sig för!

Igår var cyklade jag och Katie runt lite i Flagstaff- det är så sjukt fint. Blir helt till mig! Idag var vi på skolan för att fixa med mitt schema och sånt. Och vet ni vad? I'm a senior!! OOOOH YES. EF hade tydligen sagt till min värdfamilj att det vore bäst om jag var junior, så jag blev lite orolig. Men skolan placerar alltid utbytesstudenter i sista årskursen, så det var där jag hamnade! Det var ett väldans jobb att registrera alla kurser och likande, fick springa runt till typ 10 olika ställen för att fixa allt. Men nu är det klart!

Detta är mina klasser:
Semester 1 ( Höstterminen)
English 12
Oceanography
Yearbook Publications
Theatre Arts ( HJÄLP!!)
American government
Geometry ( HJÄLP!!)

Semester 2
Intro to Culinary
Economics
Yearbook
Oceanography
English 12
Geometry

Så ser det ut, förstår dock inte riktigt schemat, men det löser sig säkert. Jag har lunch samtidigt som Katie, vilket är jätteskönt, för då slipper jag ju förhoppningsvis vara helt ensam de första dagarna!

Alla på skolan var jättegulliga, och den är helt nyrenoverad så den var jättefin. Tror verkligen att jag kommer trivas, men jag är ändå fruktansvärt nervös. Hur ska det här gå?

Nu i eftermiddag ska jag på en grej med EF som håller på tills imorgon. Vi ska campa, vilket såklart gör min inre scout suuuper happy!

Min kamera vill inte samarbeta, men här är mitt student ID!

Kommentarer
Postat av: Joel

det är så coolt att man dör! jag är så avis! :)

2011-08-12 @ 22:25:16
Postat av: uli

nästan lika fint som kgmatkortet <3

2011-08-12 @ 22:55:40
Postat av: Vivi

Åh jag typ dör. Men vet inte riktigt varför. Allt låter så kul! Fattar inte att du är därborta nu!!! Puss

2011-08-12 @ 23:08:32
Postat av: Licious

wowowowow! avis. hoppas du har'ett bra <3

2011-08-12 @ 23:15:35
Postat av: Lollo

åh söööti.

verkar ju helt awesome! allt kommer säkert gå jättebra :))))

2011-08-14 @ 23:34:25
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vafan är oceanography? och hemkunskap?? hiihihihihihihih makaroner

2011-08-15 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0