Winter Formal

Först skulle jag gå med Hailey och alla våra tjejkompisar på Winter Formal, men sen frågade Calvin om jag ville gå med honom, och eftersom jag såklart sa ja så blev mina planer ändrade. Så efter att jag varit hos Hailey så åkte jag hem för att göra mig iordning med Katie och Keely ( Katies bästa vän). Vid sju-tiden kom Joey, Calvin och Zach, så då tog vi ca 500 bilder. Efter det åkte vi till Pita Jungle och åt middag. Alltså Pita Jungle har de bästa salladerna någonsin. Det var jättetrevligt och jättegott, men vi kände oss lite för finklädda bredvid alla vegan college studenter.. Efter det åkte vi till dansen, och jag är ju inte riktigt en dansare, men det var såååååå roligt. Lyckades till och med dansa i mina skor utan att bryta någonting viktigt, så det var ju faktiskt riktigt duktigt av mig!

Jag, Keely och Katie.

Världens bästa hostdad

Jag och min date Calvin, som först glömde våra biljetter hemma och sen i sin bil. Bra jobbat!!

Katie, Joey, Jag, Calvin, Keely & Zach

Helt klart en av de bättre kvällarna här borta, och jag är redan astaggad inför prom!

Kommentarer
Postat av: paula

fina bilder - ni är skitsnygga hela bunten. Men vilka himla klackar.... gick ni i dom?

2012-01-23 @ 10:46:52
Postat av: Mamma

ni är så snygga - puss

2012-01-24 @ 06:47:16
Postat av: Jollan

åh vad du är fin och snygg och gullig och svenskt lång. du är så underbar <3 blogga mer!

2012-01-24 @ 07:49:49
Postat av: brallis

åååååååå är så stolt över dig starri!!!! och vad vacker du var! är! pöss

2012-01-24 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0