Setting up the City of Lights

I lördags innan Winter Formal så åkte jag till The Du Bois Center, där dansen skulle vara för att hjälpa till med att dekorera och fixa för dansen. Temar var " City of Lights" ( New York) och det tog hur lång tid som helst att fixa alla dekorationer, men det blev jättebra! Efter det åkte jag och Hailey till Dairy Queen. Jag hade nämligen lovat henne att jag skulle bjuda på glass när hon fick sitt körkort, och det fick hon i fredags, så vi åkte dit. Sen åkte vi hem till henne och fixade våra naglar. Vid tretiden kom alla tjejer som skulle göra sig iordning hos henne dit, men jag åkte hem för att göra mig iordning hemma.

1000 ljusslingor som vi var tvugna att fixa

Brian, världens roligaste och charmigaste. Har 3 klasser tillsammans med honom och det är tack vare honom jag överlver min Digital Photography klass, som förutom oss är fylld med freshmen.

Baksidan av vår New York skyline som jag, Hailey och Bridget jobbade på i typ 2 timmar..

Hailey!

Min beeesta vän här borta!
Trackback
RSS 2.0