Visum



















I tisdags var jag på amerikanska ambassaden för att fixa mitt visum. Jag var fruktansvärt nervös innan, var jätteorolig att jag skulle glömma något papper eller så, men det gick ju prima skinka! Redan idag hämtade jag mitt pass på posten med visumet i- det tog alltså inte ens en vecka att få tillbaka det!

Idag var jag på min sista ridlektion på minst ett år. Antagligen på ännu längre tid. Sjukt. Jag har ju ridit i 6 år nu. Ioch för sig har det sugit rejält på senaste tiden, men ändå. Heztar <3
En annan sjuk grej är ju att imorgon är det den 18de, vilket innebär att det är 2 månader kvar tills min första dag på Flagstaff High School. HERREGUD. Sjukt.

Tänkte bara säga det. Förresten så har jag försökt att styra upp min blogg, men jag tycker inte att jag har lyckats särskilt bra.. Fast det ser ju ändå bättre ut än förut, så det är ju alltid något. WEHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0