Minijul

I torsdags hade vi vår egen julafton, eftersom vi är i Davis nu för att fira jul med hela deras släkt. Och alltså herregud, jag måste verkligen berätta om vad jag fick. Har nog aldrig fått så mycket presenter, och jag förväntade mig inget alls?

Det här är inte allt jag fick men här är lite av det:
En till vattenflaska, en jättefin halsduk, två ASU tröjor, massa skidkläder, EN HARRY POTTER HALSDUK (!!!!!!), den nya Haruki Murakami boken!

Alltså inte för att julklappar spelar så stor roll, men jag förväntade mig verkligen ingenting, varken för min födelsedag eller jul. Och det är så himla mysigt och skönt att jag får känna mig som en del av den här familjen. För även om min svenska familj är fantastisk och jag saknar dem massor nu över jul, så känns det så himla bra att få ha en extra familj!

Kommentarer
Postat av: paula

himmel vilken hög med gåvor....

Idag ska vi till en annan av dina mostrar och fira födelsedag! //Kramar mormor och paula

2011-12-26 @ 15:33:46
Postat av: Isabella Axelsson

gillar din blogg en massa, så kul att läsa om vad du hittar på därborta! :)

2012-01-01 @ 20:08:24
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: paula

Hiii - har du lessnat på att blogga? Allt väl med dig nu? /Kramar

2012-01-12 @ 10:45:29
Postat av: paula

Tjingeling - har du tröttnat på att blogga???

Kramar till dig.

2012-01-13 @ 09:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0