jullov och jinglebells

Den här veckan var jättejobbig, men i fredags fick vi jullov. Och det inledde jag med en "Jingle Bell run" hos min Cross Country Coach och några från Xc laget. ÅÅÅh det var såå mysigt. Vi hade jinglebells på våra skor och så sprang vi runt deras område- det var bara 1 mile (1,6km) så det var inte långt alls, bara jättemys. Och heeelt stjärnklart <3 Sen åt vi en massa god mat. Alltså det är det bästa med Cross Country, man får alltid en massa god mat.

Igår köpte jag julklappar till Katie! Nu har jag bara Jim och Tom kvar...
Ikväll ska vi gå ut och äta middag för att fira min födelsedag, och imorgon ska jag och Tennyson- som också fyller år imorgon- ha födelsedags middag på Olive Garden.

Kommentarer
Postat av: Din far

Grattis på födelsedagen!!



Du har väl inte glömt att köpa julklapp till mig?

2011-12-19 @ 06:01:47
Postat av: Mamma

Hipp hipp hurra - min älskade gumma idag på din födelsedag - vi hörs senare

2011-12-19 @ 07:31:24
Postat av: Paula

Grattis och jättehurra.... passa på och njut av att du slipper höra astmakören idag. Kramar!

2011-12-19 @ 09:27:08
Postat av: Paulina

Hurra hurra, idag är det annas födelsedag! Hoppas middagen igår var trevlig och hoppas att födelsedagsmiddagen ikväll blir minst lika trevlig den med! grattisgrattisgrattis!

2011-12-19 @ 17:20:57
Postat av: kajsa

Grattis på födelsedagen Anna! :) Vet inte om du minns mig riktigt haha... Riktigt kul att läsa din blogg! Jag ska också åka till hösten :) Hoppas du har det jättebra i usa! Kram Kajsa (från björneröd hihi)

2011-12-19 @ 22:13:25
URL: http://kajsaruth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0