17 år!

I måndags fyllde jag år! Trodde inte att vi skulle fira det alls, men i söndags firade jag med familjen. Först fick jag presenter- bland annat ett caramel apple från affären där Katie jobbar och en jääääättefin vattenflaska. Oh my god, jag är verkligen kär i den. Hahah sååå fiiin.
Sen gick vi till en japansk resturang som heter Sakura och åt såååååååå god mat. Herrejesus.


Sen åkte vi hem och en jättefin tårta från Baskin Robbins (eller något sånt)


I måndags- min riktiga födelsedag- så hade jag och Tennyson middag på Olive Garden. De flesta som var där var Tennysons kompisar, men jag kände några!

Hailey och jag på Olive Garden!

Sen åkte vi till Walmart och lekte kurragömma, vilket ju låter rätt konstigt, men det var jätteroligt! Det är så man roar sig här borta haha.

Var lite orolig över det hela, men min födelsedag blev till slut jättebra. Och min värdfamilj är världens mysigaste!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äter du carbonara?

2011-12-27 @ 22:23:12
Postat av: joel

åhåhåh wallmart <3 läs lite MLIA så fattar du hur awesome du är nu.

2011-12-30 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0