spaaaaarkles <3

Okej, förlåt förlåt! Har inte bloggat på nästan en månad, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Dessutom lovar jag att blogga arslet av mig innan jag åker till Hawaii ( IIIIIIIH, bara 8 dagar kvar). Men just nu ägnar jag och Katie all tid till att spela Just Dance i vår 5 inch sparkly heels, så vi ska kunna överleva i alla fall en timme av winter-formal, som är på lördag. SÅÅÅÅÅ TAGGAD.

Så ja. Om inte tidigare så lovar jag att blogga senast på söndag. Förresten så skulle jag kunna döda för en semla just nu...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Baka en semla då!!! Det är inte dags för semla förrän i slutet av feb!!!!!!!!!!!Puss jag älskar att du saknar något från hemma - lite längtan efter mamma också hoppas jag, puss

2012-01-21 @ 01:14:35
Postat av: Din far

Äntligen ett blogginlägg. Tack!

2012-01-21 @ 15:16:04
Postat av: Lollo

kan posta en semla. säkert jättegod och fresh när den kommer fram <3

2012-01-21 @ 21:30:16
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad roligt att du ska till Hawaii! vilken ö ska du till? Jag ska till Oahu i april, jag längtar sååå mycket! //Sofie

2012-01-24 @ 11:19:23
URL: http://sofieaupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0