never forget

Var precis ute och sprang med Katie i typ 50 min. Det regnade = it was a sweet run. Älskar när det regnar här <3
Sedan åt vi megagod middag, med brownies till efterrätt. Tänkte mest berätta vilken beast jag är. På tisdag har jag morning practice. Är sjukt taggad. Älskar morning practice. På riktigt. Det är sweet.

I lördags var jag med Lindsey och hennes familj och "tailgateade". Svårt att förklara exakt vad det är, eftersom jag inte är helt hundra själv. Men innan typ football games så sitter folk och grillar vid sina bilar på parkeringen utanför matchen och helt enkelt umgås. Lindseys familj skulle på matchen på NAU ( Northern Arizona University) och de gör "tailgating" innan varje match, så vi hängde på dom. Sam, som går i samma engelska klass som jag och Lindsey, och hans syskon var där också. Hade jättetrevligt, men vi gick inte på matchen för Lindsey skulle jobba!

Så igår kväll åt jag och familjen middag på en mexikansk resturang och sen gick vi på bio och såg The Help. Om den kommer till Sverige borde ni verkligen se den, den var jättebra!

Idag har jag bloggat ( hoppas att ni verkligen uppskattar det här), köpt en ny ryggsäck, volleybollshorts ( att springa i) samt spandex-byxor att ha under XC-uniformen! Sen stack som sagt jag och Katie ut och sprang. Nästa vecka är homecoming week och temat är Disney! Får dock se hur mycket jag kommer klä ut mig. Imorgon ska jag gå på möte för the Student Council, känner att det skulle vara kul att vara med där också.

Men, ni måste kommentera. Det är jättetråkigt att lägga flera timmar ( ja, det tar flera timmar) på att blogga och inte få någon som helst respons. Så snälla, kommentera.

Tänker självklart på offren från 9/11, idag var det 10 år sedan. Även Flagstaff är annorlunda en dag som denna och trots att vi är långtifrån New York är alla påverkade på något sett.



Kommentarer
Postat av: paula

så klart jag läser din blogg - jätteviktigt och kul att veta vad du gör och hur du har det.

2011-09-12 @ 07:23:49
Postat av: uli

superfin blogg starre, jag kollar in 3 ggr om dagen när jag gör min bloggrunda! continues s'il tu plaît!!

2011-09-12 @ 08:09:07
Postat av: Jag läser alltid din blogg!

Bara så du vet.

2011-09-12 @ 08:31:47
Postat av: jag läser också alltid din blogg

Uppskattar dina inlägg, även fast jag inte alltid kommenterar! Kraam

2011-09-13 @ 20:53:18
Postat av: Martina

åhhh vad glad jag blir! låter som du har det riktigt bra! :))) fan börjar bli riktig vältränad shit du ger mig lite ångest asså :P

saknar dig!

<3

2011-09-16 @ 08:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0