yearbook

Imorgon ska vi äntligen till the Grand Canyon!!  Idag jobbade XC-laget på ett middle-school meet. Alla barn som sprang var soooo adorable. Bestämde med Mara och Sarah att vi ska hang out nästa vecka ( I'm making friends!!!) Tur det, för jag har lärt känna dem ordentligt de senaste veckorna- och nu när säsongen är över kommer jag ju faktiskt sakna dom.

Måste förresten berätta en sak som hände i veckan som jag är rätt stolt över:
En av mina klasser är ju Yearbook. I den klassen är det Ms. Overton- läraren , "staff" dvs vi som gör the yearbook, samt tre "editors". The editors gör också sidor precis som vi andra, men framförallt så ansvarar dom för designen och att kolla på allas sidor( "rätta" dem osv)- de har helt enkelt lite mer ansvar för det hela. Och det är bara folk som har haft yearbook förut och fått ett bra betyg i det som får vara det.
Men i torsdags sa Miss Overton att hon ville att JAG skulle vara en editor, och att de andra tre verkligen tyckte det också- för att mitt "spread" var det bästa av alla och jag förstod verkligen vad som var viktigt när det gäller yearbook.
Okej nu låter det här jättetöntigt, men jag är faktiskt jättestolt. Tänkte bara berätta det.

Är så himla glad just nu. Vill bara berätta det. Puss

Kommentarer
Postat av: Din stolta fader

Jag är också mycket stolt när jag läser din blogg. Nja, kanske inte alltid. - Men nu, i alla fall!



Tänkte bara berätta det!

2011-10-23 @ 17:09:38
Postat av: söderbönan

och jag är stolt när jag läser din blogg. Alltid. Men det vet du....

Kram!

2011-10-23 @ 23:17:13
Postat av: ewelina

gud va kul! - grattis, det är ju as bra!! :)

2011-10-23 @ 23:46:34
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0