beeest weekend ever

Hade bästa helgen någonsin!!

Fredagen började med att vi fick gå från skolan kl 11 för att åka till vårt meet, wehooo! Dock så fick vi vänta i mer än 1 timme på vår buss, så det var ju inte jättekul. Vi åkte i alla fall till slut till Phoenix för The Twilight Desert Meet, som är ett jättestort meet med flera tusen deltagare, och som trots namnet inte har något med vampyrer att göra. Det var sjuuukt varmt när vi kom dit, och jag var asnervös för att alla hade berättat en massa skräckhistorier om hur folk alltid svimmar och lalalal. Men det loppet jag sprang i började inte förän 6, så då var det liiiite svalare. Eftersom det var så varmt kände jag mig inte helt på topp, men jag blev jättenöjd med min tid ändå! Det var skönt att för en gångs skull springa på normal höjd istället för 2000 meter över havet.


Jag och Rachael väntar på bussen

Hela meetet var som sagt jättestort och fuuuullt med snygga killar. HERREGUD. Så efter vårt race gick jag och Morgan runt och dreglade. Våra Varsity lag skulle springa när det var mörkt, så vi hade glow in the dark paint och glowsticks och grejer, sååå himla roligt. Det fanns till och med en DJ. På ett meet liksom. Det kommer bara låta töntigt när jag berättar det, men det var verkligen jättekul.


Me and Morgan after our race- aslökiga och fula.

Sen hämtade min familj mig och vi åkte till vårt hus i Tempe.

I lördags åkte först jag, Katie och Lisa till en second hand affär som heter Buffalo Exchange. Sen åkte hela familjen äntligen till IKEA!! Köpte så himla mycket choklad. Såå gooooottt.

IKEAAAAA!!!

Resten av helgen ägnades åt mer shopping ( bla 3 timmar på Forever 21) och massa mat. Jag och Katie har bestämt vad vi ska vara på Halloween, är så himla taggad!
Helgen var alltså jättebraaa! Har dock spenderat alldeles för mycket pengar, men äntligen har jag lite fina kläder. Så ni som har varit oroliga över det faktum att min klädstil har bestått av t-shirts och jeans kan nu vara lugna.


Dålig bild, men här är det jag köpte!

Pusss och kram

Kommentarer
Postat av: Din far

Det var för väl att du äntligen köpt kläder. Jag har varit så orolig för din klädstil! Enbart jeans och tshirts!!! -Otrolig!



Men nu känner jag mig lugn!

2011-10-05 @ 17:07:59
Postat av: Suss

Håller helt klart med föregående talare.

2011-10-05 @ 20:20:07
Postat av: Anonym

Du springer på bra tider, hör jag... kul! /Kramar!

2011-10-06 @ 15:12:57
Postat av: Martina

waahhhh kan tänka i mitt huvud hur du berättar allt det här! saknar dig :( sittero ch skrattar till min dator känns bra! saknar dig som fan!

2011-10-06 @ 22:12:56
Postat av: Anonym

Gud vad tufft av dig att verkligen satsa på springsaken! Det låter jättejobbigt, själv skulle jag aldrig orka! Hur långt är det ni springer?

2011-10-06 @ 22:34:11
Postat av: ak

haha, ååh sweetiepantzzz det låter ju awsomnesss!! bra med kläderna där, wehåå!

2011-10-07 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0