keep calm



Här har jag inte varit på ett tag. Hej hej!  Jag har varit i Berlin med Anna-Karin. Det var asfett. Sedan var jag på Peace & Love med lite diverse brittor. Det var den bästa veckan i mitt liv. Skulle kunna skriva världens längsta inlägg, men ingen skulle förstå . Det var i alla fall väldigt bra. Jag saknar det.
Det finns ju inte så mycket annat att skriva, det ha ju inte hänt så mycket spännande på USA fronten. Jag har fått jättemånga mail av mina kontaktpersoner/min kontaktperson ( oklart exakt hur många det rör sig om) som handlar om resor vi kommer ha möjlighet att göra och lite sånt.
Jag har köpt alla presenter också. Har verkligen köpt fåniga saker. Typ nyckelringar med älgar och grejer. JAg har aldrig sett en älg annat än på Skansen och ändå tar jag med en massa saker med älgar? Ibland vet jag inte hur jag tänker.



(GUD. Allt jag skriver låter så fruktansvärt loligt. Jag känner mig som en 11åring. Eller ett psykfall. Dessutom är mitt språk jättekonstigt eftersom jag planerar att min mormor ska få läsa det här. Herregud.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0