I've been high and I've been low

I've been rock n roll and disco

2 saker om låten ovan: 1. Över julen ska jag kanske till San Fransisco 2. Jag lyssnar på den konstant.

Andra grejer: Det är så fruuuktansvärt varmt här. Och jag är ändå i den kalla delen av Arizona. Tycker fullt seriöst synd om dem som bor nere i Phoenix. Eller i typ Texas. Herergud, jag vill bara ha kyla. Kommer väl ångra att jag har sagt det här om några månader..Men en positiv sak är att allt torkar på tre sekunder. Och eftersom jag behöver tvätta ca 3 gånger i veckan eftersom jag inte har några kläder så tycker jag ju att detta är prima!

Tänkte bara berätta det. Får fortfarande inte träna med Cross Country laget, är sjukt irriterad. Sprang själv imorse, men tror jag gjorde nått knasigt, för nu har jag jätteont i höften och haltar som en gammal tant. Lyckat!!


Kommentarer
Postat av: Ezra Svärd

Du har fått en knäpp. Kyla!! När värme är så skönt. Ja, du kommer att ångra dina ord i vinter. Det är jag övertygad om.

Mera bilder tack! Och när kommer filmen du utlovade när du precis kommit fram?

2011-08-31 @ 03:08:40
Postat av: Amanda Rieem

love that line..

2011-08-31 @ 14:58:32
URL: http://werun.nyheter24.se/rieem
Postat av: Celine - En Aspergare i mängden

Halkade in här på ett bananskal från Eiras sida. Hur känns det att bo och gå i skola så långt hemifrån? Hur trivs du i familjen?

2011-09-01 @ 00:49:22
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Siri

Hittade din blogg genom en annan utbytesstudens blogg och upptäckte att det är ju du! Haha! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, men vi var på ridläger tillsammans för några år sedan! Hur är det i USA? Är det nervöst? :)

2011-09-01 @ 19:39:05
URL: http://siridavall.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! hamnade på din blogg när jag va inne på en annan utbytesstudents blogg o hon länkade till din blogg o så fastnade jag, har läst igenom alla inlägg sedan det sista du skrev från sverige haha :D jättebra skrivet! Ska lägga till din blogg bland mina favoriter nu :) ha det bra!

2011-09-01 @ 21:07:05
URL: http://sofieaupairusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0