äntligen framme

Hej Sverige, nu är jag äntligen framme!! Eller alltså, jag kom ju igår, men jag har fått internet först nu.

Resan igår gick bra! Åkte hemifrån strax efter 6 och hade sovit ca 3 timmar, så jag var ju inte jättepigg direkt. Trodde att jag skulle gråta som en liten gris när jag sa hejdå till mamma och pappa, men jag var alldeles för taggad för nått sånt. Fick sällskap med två andra tjejer som åkte med EF, de skulle till Nevada och Nebraska. Alla tre bytte i Newark, så vi hjälpte varandra med att hitta och så. Hade antagligen klarat mig själv, men det var skönt att ha någon att prata med, eftersom jag hade 4 timmar att fördriva på Newark innan mitt nästa plan gick.
Flyget från Newark till Phoenix gick bra. Var astrött men kunde inte somna för att jag var så nervös, så det var ju lite mindre kul.  Phoenix var enormt. Det tog liksom aldrig slut.

Familjen, minus min värdsyster som jobbade, mötte mig på flygplatsen! Sen åkte vi och åt på ett mexicanskt snabbmatställe( pappa jag tänkte direkt på dig och Micael). Det var så sjukt varmt, jag blev helt chockad. Stört.
Efter att iv hade ätit lite åkte vi äntligen till Flagstaff. Vi kom fram vid 10 tiden och jag var så trött att jag skulle dö. Fick se huset- det är jättefint! Jag har rum på övervåningen och eget badrum, vilket är jätteskönt.

Nu är min värdsyster på jobbet och min värdbror + värdmamma är i skolan och fixar något. Så jag har packat upp allt ( duktigt va mamma?) och ätit frukost, så nu tänkte jag bara säga till er att jag mår bra!

Inga på Newark






Min värdmamma Lisa




Min värdbror Thomas och min värdpappa Jim på stället där vi åt

Mitt badrum
Mitt rum

Tänkte lägga upp mer bilder på mitt rum och huset eller göra en video och visa allt, om ni är intresserade?

Kommentarer
Postat av: ULI

JAG ÄR INTRESSERAD! <3

2011-08-11 @ 22:16:38
Postat av: Vivi

ÅÅÅHH VAD FINT RUM!!! din värdmamma ser väldigt mysig ut :)

hoppas du inte dör där borta! PUSS PUSS <3

2011-08-11 @ 22:22:00
Postat av: Göte Åkerbock

Jag med!

2011-08-11 @ 22:22:06
Postat av: coookiedooough

WeeeHÅÅÅÅ! VIDEO JA TACK! PUSSS PÅ DIG

2011-08-11 @ 22:31:07
Postat av: Lollo

ååh det verkar ju jättebra!! :)) soft med eget badrum!!

lägg upp en video!! det skulle va awesome :D typ be din familj vinka i kameran lol!! hahah.

åh starri, hoppas du har det BÄST <3

2011-08-12 @ 00:00:08
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Oscar

Grymt! :) familjen verkar asnarre ;) Klart man vill se mer

2011-08-12 @ 00:16:03
Postat av: Janneeeee

åh vad fiiint!!!! jaaa plz en video!! <3

2011-08-12 @ 12:04:41
Postat av: Joel

Herregud, du är framme GUD VAD KUL! ja, video, tack!

2011-08-12 @ 22:23:36
Postat av: Licious

Superintresserad tjej här borta! Hejhej!

Ser ju störtmyrre ut <3

2011-08-12 @ 23:14:14
Postat av: meylin

asså du är i usa!!!! det är sjukt!!! så långt borta. video ja tack <3 <3

2011-08-13 @ 22:05:34
Postat av: Hanna mäktig Asp

DET ÄR JU NABS! (NAFSETH)

2011-08-17 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0